آخرین اخبار
کد مطلب: 125269
مددجوي محکوم به قصاص نفس در زندان لردگان از دار مجازات رهايي يافت
تاریخ انتشار : 1396/07/18 07:36:59
نمایش : 1757
با پيگيري هاي مستمر رئيس، مددکاران و اعضاي شوراي حل اختلاف زندان لردگان و خيرين محلي، سرانجام مددجوي محکوم به قصاص نفس، با اخذ رضايت اولياي دم از دار مجازات رهايي يافت و پس از تحمل يک سال حبس از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
به گزارش سلام لردگان به نقل از پايگاه اطلاع رساني زندانهاي چهارمحال و بختياري؛ با پيگيري هاي مستمر رئيس، مددکاران و اعضاي شوراي حل اختلاف زندان لردگان و خيرين محلي، سرانجام مددجوي محکوم به قصاص نفس، با اخذ رضايت اولياي دم از دار مجازات رهايي يافت و پس از تحمل يک سال حبس از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

زنداني “م-خ” که از سال ۹۵ به جرم قتل عمد در زندان لردگان تحمل حبس مي نمود، با پيگيري هاي بي وقفه مسئولين و حضور چند نوبه اي در منزل اولياء دم، سرانجام زمينه آزادي ايشان فراهم گرديد.
رمضان ابراهيمي محمدي رئيس زندان لردگان با اشاره به اينکه اسلام دين گذشت، عطوفت و فداکاري است و اولياالله و معصومين نيز به اين مورد تاکيد بسيار داشته اند گفت: اين امر خداپسندانه با ميانجيگري و تلاشهاي دادستان لردگان، قاضي پرونده و تلاش اکيپ اخذ رضايت زندان لردگان در کسب رضايت از خانواده مقتول به سرانجام رسيد.
وي افزود: خانواده مقتول نيز با تاسي از سيره نبوي(ص) و ائمه اطهار(ع) رضايت خود را اعلام و از قصاص نفس قاتل گذشتند.
محمدي گفت: اميدواريم اين روحيه گذشت بيش از پيش در جامعه و شهرستان لردگان تسري يابد تا در آينده شاهد صحنه هاي زيباي اين چنيني باشيم.

رئيس زندان لردگان از پشتيباني و حمايت بي دريغ مديرکل زندان‌ها، پيگيري شوراي حل اختلاف زندان و مددکاران زندان که در نجات يک نفر از مرگ و آزادي او از قيد حبس، اهتمام فراواني داشته اند قدرداني و تشکر نمود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس